Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Τεστ δεν κάνω ..... DNA

Γράφει: ο Λεωνίδας Μαρτέλος
Τα δυό λεπτά ήταν άτιμα
κι έκανα παραστράτημα
Που με τα μούτρα ρίχτηκα
κι αμέσως δεν .....τραβήχτηκα!

Ήταν στιγμή αμίμητη
και με πολλή βιασύνη
και ήρθε ...
ανεπιθύμητη
αυτή η εγκυμοσύνη!

Όμως δεν θα ζήσω ...χάλι!
σαν τον ...έρμο τον Πασχάλη!
Τεστ δεν κάνω DNA
κι η γυναίκα μου, μου λέει:
-Δε με λένε εμένα Αλίκη
-πάρε αυτό που σου ανήκει!!!

Το 'μαθα και ζαλίστηκα
με τα ...γυναικουλίστικα!
Μαζί μου δεν ...περπάτησε
μα το παιδί το ...κράτησε!

Ήταν στιγμή αμίμητη
και με πολλή βιασύνη
και ήρθε ...ανεπιθύμητη
αυτή η εγκυμοσύνη!

Όμως δεν θα ζήσω ...χάλι!
σαν τον ...έρμο τον Πασχάλη!
Τεστ δεν κάνω DNA
κι η γυναίκα μου, μου λέει:
-Δε με λένε εμένα Αλίκη
-πάρε αυτό που σου ανήκει!!!
ΤΕΣΤ DNA : http://www.dnalogy.eu/company/staff/%CF%86%CE%B9%CF%84%CF%83%CE%B9%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%82

http://ksipnistere.blogspot.com/2011/12/dna.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Ksipnistere_+%28.+.+.+.+.+.+.+++ksipnistere+_++%CE%9F+%CF%83%CE%B9%CF%89%CF%80%CF%8E%CE%BD+%CE%B4%CE%BF%CE%BA%CE%B5%CE%AF+%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CE%BD%29

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου